Je Suis Weapon Fatigue!

Post ideas and suggestions on new features or improvements here.
1, 2
posted on November 5th, 2010, 8:30 pm
Hm, kinda international here. I will go and answer the B'rel in ideas in German then :naugthy:

Ich habe mir den B'rel nochmal genauer angesehen und denke wir werden einige Änderungen vornehmen. Aller Wahrscheinlichkeit nach wird zunächst mal Weapon Fatigue überarbeitet, um dem Schiff ein stabileres Aufstiegs-Potential zu bieten. Ich denke da an etwas a'la "Chance auf level-up pro Angriff, egal ob das Ziel vernichtet wurde oder nicht". Das würde Weapon Fatigue einen weniger micro-lastigen Touch geben, die Supply-Rückgewinnung wäre deutlich besser und auf lange sicht hebt es auch die Durchschnittsstats des B'rel (man wird ja dann mehr aufgestiegenen schiffen begegnen). Final ist allerdings noch nichts, ich bin noch in der Analysephase.
posted on November 5th, 2010, 9:42 pm
Mmmm... google translate. ^-^

a "Mal Weapon Fatigue"? :woot:
posted on November 6th, 2010, 12:07 am
Optec wrote:Hm, kinda international here. I will go and answer the B'rel in ideas in German then :naugthy:

Ich habe mir den B'rel nochmal genauer angesehen und denke wir werden einige Änderungen vornehmen. Aller Wahrscheinlichkeit nach wird zunächst mal Weapon Fatigue überarbeitet, um dem Schiff ein stabileres Aufstiegs-Potential zu bieten. Ich denke da an etwas a'la "Chance auf level-up pro Angriff, egal ob das Ziel vernichtet wurde oder nicht". Das würde Weapon Fatigue einen weniger micro-lastigen Touch geben, die Supply-Rückgewinnung wäre deutlich besser und auf lange sicht hebt es auch die Durchschnittsstats des B'rel (man wird ja dann mehr aufgestiegenen schiffen begegnen). Final ist allerdings noch nichts, ich bin noch in der Analysephase.

Going without google translate (i really hate that) you're saying that the B'rel and in particular the WF could use some improvements. The supply refund would have been the best solution, but it leads to a massive load to micro manage. You're proposing to increase the chance of a level-up per attack instead of the need for a kill.

Correct me if i'm wrong (it's been over 15 years since i had German lessons and even though i'm from the Netherlands this does not mean i automatically speak every language imaginable)
posted on November 6th, 2010, 12:10 am
Last edited by Dominus_Noctis on November 6th, 2010, 12:19 am, edited 1 time in total.
Ehhh... better go back to google translate :D

He explains some of the features, aka, a chance to level up per shot :) drrrr, you mentioned that, what was I thinking  :fish:

EDIT: totally missread your statement, sorry  :D
posted on November 6th, 2010, 12:30 am
yep, thats the current idea :)
1, 2
Reply